♥ L ö r d a g..

Hej allihop..

Idag har man inte riktigt haft tid att sitta vid datorn så detta inlägget kommer nu :P
Idag när man vaknat så åt man lite frukost sen åkte jag och träna en stund. När jag kom hem från gymmet så duschade jag ocg fixa ordning mig eftersom jag ska på Julbord nu ikväll : )
Tänkte ta lite bilder och visa vad jag skulle ha på mig, men när jag skulle starta kameran så hängde den sig så nu funkar den inte alls : ( Rätt oflyt man har med allt man äger.. Först datorn och nu kameran : (  Så vi får la se om man kan skicka in den på lagning den med, så får jag väl allt jag äger i ett litet paket i Januari :P haha..

Nu har äntligen mitt gammla databord tagits bort från rummet, så nu är det ett stort tomt hörn, tänkte ställa min soffa där så jag och Emelie flyta runt på den lite men den va större än jag trodde :S Så det var bara att ställa tillbaka den där den stått hela tiden.. Så nu är frågan vad man ska ha i de hörnet istället?

En hög lampa av papp? 
En stor växt med en snygg kruka? Eller tre stora silver ljusstakar i tre olika storlekar?
Kommentera vad du tycker.. : )







Kommentarer
Postat av: Linda

Hejsan syrran min dom ljuslycktorna tycker ja du ska de i hörnet:)

ha de gött så ses vi kanske sen

2008-12-07 @ 11:07:13

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0