♥ Jissus vilken kväll :P

Nu ikväll så hade pappa och syrrans pojkvän en Whiskykväll :P
Sist dom hade det var mitt ex också med, jäävlar va fulla dom var då :D Syrrans pojkvän gick ut i skogen och "plockad bär" :P hehe och mitt ex gick upp och la sig i min säng :P Det var rätt roligt att se faktiskt :P haha, en varm go sommarkväll var det med : )

Ikväll blev det 1 och 1/4 flaska med 43% Whisky, äckligt enligt mig :P Men shiit var vi har haft roligt :D Fick en film med Kalle anka från 1934-19?? någonting :P vi satt och kolla på den, och kommentera en massa saker som blev hur knäppa som helst och alla börja gapskratta, låter kanske inte så roligt, men om man är lite trött och någon säger en dum kommentar då kan jag lova att man skrattar rätt mycket :P
Syrrans pojkvän Björn kom in på någon religös tråd där ett tag :P han började predika om all möjlig skit, fattar inte vad han fick allt ifrån :P

Jaja, nu måste jag sova så man orkar ta sig upp till jobbet i morgon : ) Ska träna och sola efter jobbet med, ska bli såå skönt! : )
Sov så gott..

pusspuss

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0