♥ Heldag med tjejerna..

Jag och Emelie åkte ner till stan för att träffa Anna och ta en kaffe med henne. Vi parkerade i parkeringshuset vid Kungsgatan 57 (min salong) :P så gick vi ner till torget där vi skulle träffa henne. Vi stod och dividerade vart vi skulle gå, men det blev tillslut Expressohouse (stavning) : ) Det var riktigt kul att träffas igen, satt och prata om allt möjligt :P shiit va vi skratta! :D
Vid 15.20 åkte vi till Kronogården för att hämta upp Sarah, så åkte vi alla fyra ut till Överby en sväng : ) Pappa ringde och berätta att min dator kommit tillbaka från Sthlm så det var rakavägen till Expert och hämta den : )

Vi gick in på Bokia för Sarah skulle köpa boken, Män är från mars och kvinnor från venus, eller vad den nu hette :P Det står allt om killar i den : ) Så stod Ella (klasskompis) i kassan då blev det en del tjöt med henne : ) Rena klassträffen, hehe..

Hittade även ett par benvärmare på Gina Tricot för 70-80 kr : ) Äntligen hitta jag ett par svarta som jag var nöjd med : )
När vi släppt av Anna hemma hos henne och Sarah hemma hos sig så kommer jag på att jag inte fick tillbaka sladden till datorn, lämnade in den tillsammans med daton, så då fick jag och Emelie åka tillbaka till Överby, Expert, för att hämta den.

Jissus va mkt körande det blev, och såklart en novell när jag skriver :D haha.. Hoppas ni står ut : )
Puss på er..


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0