♥ F r e d a g..

Hej på er : )

Hur mår ni idag? : )  Gud va trött jag var i morses, gick ändå och la mig rätt tidigt igårkväll :S Ställde klockan på 10.00 så att jag skulle hinna åka och träna innan man börjar jobba, men när jag vakna så kände jag bara ingen lust för att träna idag :S Så låg kvar i sängen och kollade på en film i stället : )

Idag blir det nog bara ett inlägg, eftersom jag ska jobba från 15.00-23.00 så ska jag köra genom hela stan för att komma hem, så är nog hemma runt 23.30 och då blir det sängen med en gång eftersom man ska tillbaka till jobbet vid 09.00 i morgonbitti.. Så ni får stå ut : )

I morgon är det ju Lucia med : ) Får passa på att säga Grattis till min granne Viktoria som blev Trollhättans Lucia detta året : ) Stort Grattis till dig!! : )

Nu måste jag snart åka till jobbet. Ni får ha en mysig dag : )
Puss på er

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0