♥ Mycket prat & tips till Polisen..

Var nere på stan och tog en kaffe med Sarah förut : ) Skulle egentligen inte sitta så länge, men vi satt nog och prata i över 2 timmar. Vi pratade verkligen om allting :D Hur kul som helst. Vi fick upp massa gammla sommar minnen ifrån Strandgatan (cafét), en varm sommardag, sitta vid vattnet med en kaffe och en cigg.. saknar det!! :P Planerade även att åka till Gothland i sommar och självklart till Varberg! (Min sommarstad) : )


Ringde in till tipstelefonen hos Polisen förut angående Simon, 19 år som försvunnit. Jag och en arbetskompis pratade om hans försvinnande igår när jag jobba, och hon hade sett något som kan vara bra för Polisen att veta, men hon vägrade ringa in själv, så då gjorde jag det istället. Får hoppas att det tipset kan hjälpa något...
Dom ska sända om hans försvinnande på Efterlyst, Tv3 i morgon. Hoppas dom kan få in något!!

Nu ska jag sova eller kolla på film kanske, ska upp rätt tidigt å träna i morgon igen : )
Sov gott..
Puss på er : )


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0