♥ Dåligt & Bra

Dåligt:
Nu har min dator börjat cpa sig igen, ikonerna på skrivbordet försvinner, den är jätte seg att använda och ibland tar den inte emot Internet. :(
Ändå har jag haft den inskickat på lagning för dessa fel, fick tillbaka den för 1 vecka sen typ och nu har den börjat cpa igen : ' (   Skulle aldrig ha köpt datorn, det är ju bara fel på den hela tiden :(
Men brorsan har lovat att komma och hjälpa mig med den senare idag, så vi får väl hoppas att han kan fixa det på något sätt..

Bra:
Idag är jag Tillgänglig, alltså att jobbet kan ringa till mig och säga "Du får åka till den brukaren som bor där och där och hjälpa till idag", så får jag dubbla löner : ) Men har även den turen att dom kanske inte ringer, så får jag dubbla löner utav att vara hemma : )
Och just så ä det idag :D Jag har haft betalt med dubbla löner sen 08.00 i morses :D och dom har inte ringt än, så jag har fortfarande betalt i 35 min : ) Känns hur bra som helst detta :D

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0