Trött på alla lögner, tala sanning för faan!!!!

Är så jäääävla trött på alla lögner, så jag kan spy på det!!
Varför är det svåårt att tala sanning nu för tiden?! :o


Den värsta lögnen jag någonsin hört hörde jag idag!!
Fy faan alltså!! Hur kan du säga något sånt?!! :@
Tror du inte att jag får reda på dina lögner eller?! Så falsk så det finns inte ens ord för det!!
Hoppas du skäms jävligt mycket, nu när du vet att jag vet!!!!!



Något annat jag är väldigt trött på är hur svårt det kan vara att bara erkänna när man frågar!!
Istället för att se hur du läser mailen man skickat utan att svarat, eller lovar att ringa tillbaka men skiter i det!!!
DU ska bara veta att jag HATAR sånt!!!!


Lär er tala sanning för faan!!!!

image71

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0