Heldag i Göteborg med klassen =)

Igår åkte klassen till Göteborg för att göra två studiebesök och som alltid äta på någon resturang tillsammans på kvällen, vi valde resturangen Bambo.

Första studiebesöket var på Gud har 99 olika namn, det var sådär roligt i början, men sen i slutet fick man prova massa kläder från olika kulturer, det var rätt skoj.
Sen gick vi till Heden i Gbg där våran buss skulle plocka upp oss, så passa vi på att äta lite lunch innan vi skulle till Statsmissionen, som var vårat andra besök.
Det var en präst som föreläste där, alla skratta så man grät och de kan jag lova att Ella gjorde, hela hennes ansikte rann i tårar för hon skratta så mkt :D hahaha..
Detta var de roligaste studiebesöken vi någonsin gjort!!

Efter vi var färdiga på Statsmissionen så fick vi fritid i Gbg i 3 timmar ungefär, så jag, Emelie och Jonsson gick och satte oss på ett cafe och tog varsin kaffe och satt och prata i över 2 timmar, det var rätt mysigt.
Sen innan vi skulle gå till Bambo gick vi och kika på ett halsband som jag kollat på som jag vill ha på balen.
När vi var framme vid Bambo så satte vi oss vid vattnet lite innan vi gick in.
Bambo var ju inte direkt den bästa resturangen jag vart på, maten smaka ingenting, den var helt smaklös så 109:- för maten var de verkligen inte värt!!!

På bussen hem sen var dom flesta jätte trötta. Jag satte mig och lyssna på musik och nästan somna, så det gick väldigt fort att åka från Gbg till Trollhättan.

PUSS


   
 

image66
Annika (lärare), Jonsson, Jag och Emelie

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0