Dansa vals med El- programmet :P

Idag på Idrott B så skulle vi redovisa en praktisk uppgift ifrån våran praktik, och just när vi skulle börja med det så kom hela El-programmet in i idrottssalen och skulle ha idrott. Vi tjejer på Omvårdnad satt ju kvar på golvet och killarna från El började styla :P Deras idrottslärare kom till oss tjejer och sa: Asså, såna här har killarna aldrig vart någon gång på en lektion, dom är nog väldigt glada att ni tjejer är här. ;D
Så vi fick traska till en annan sal och ha våra praktiska uppgifter. När Jerry skulle ha sin promenad så stoppa El killarnas lärare oss och sa: Jag behöver 10 tjejer som hjälper mig lite, alla tjejer sträckte upp händerna och ville hjälpa till. Vi trodde att vi skulle få bossa över killarna lite, men sen fick vi veta att vi skulle dansa vals med dom inför balen :o Så 6 tjejer stack så vi var bara 4-5 kvar som ställde upp. Killarna fick ställa sig i en ring på golvet så skulle vi ställa oss varannan tjej, varannan kille. Som tur är känner jag ju Johan som går El, så jag gick direkt till honom så vi två fick börja dansa. Sen skulle vi förflytta oss till nästa kille, shiit, pinsamt!! :P Men han jag dansa med var jätte snäll och snygg (A) :P hehe.. Så de gick jätte bra! haha..

Nä, nu måste jag plugga på Naturläxan som vi har tills imån..
Puss på er alla sötisar <3

image69

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0