Sexparty..

Några stycken hade fixat ett sexparty för Mia som fyllde år och hon viste ingenting.
Innan jag och Emelie åkte dit så behövde jag ta ut pengar. På parkereingen vid bankomaten så stannar en Volvo och ena bakdörren öppnas men jag ser ingen där, så hör jag en röst som säger "Hej Sandra" så jag öppnar dörren mer så ser jag att Mia sitter där inne. Hon fråga om jag skulle till den "förfesten" som hon skulle till, och det skulle jag ju, men körde själv dit.
När alla som skulle komma hade kommit, så börjar dom dela ut presenter till Mia eftersom hon fyllde år. När hon öppnat alla presenter så va de bara en liten kvar och när hon öppnat den så sa hon "Åh ett läppglans" och försökte ta lite på läpparna, men de roligaste var att hon såg inte att det va en liten rosa dildo som var ca 10 cm lång så alla började skratta och hon fatta ingenting, tills hon kolla lite nogare på den, då vek hon sig av skratt med. Sen tog vi in henne i vardagsrummet och höll för hennes ögon. Vi satte henne i soffan, då såg hon att de stog en tjej där inne med ett bord framför sig och då fatta hon att den tjejen va där för att visa olika sexleksaker och glidmedel m.m..
Vi satte oss alla i soffan och kolla i kataloger hon hade lagt fram med massa olika dildos, glidmedel, snoppförlängare m.m .m.m.. och så började hon visa upp allt hon hade med sig.
När hon visat upp några olika dildos och sånt, så kom vi till glidmedlet, så sa hon "ni för gärna prova lite" och då mena hon att man skulle ta lite på fingrarna och känna hur drygt det var, men jag reagera ju direkt och sa "asså, så man får prova det" hon fatta poängen direkt och började skratta så sa hon "nja de va kanske inte riktigt så jag mena". På sexpartyt var det med 3 killar utav 13 st, så dom killarna kolla också med skräck i blicken "prova glidmedel med 10 tjejer kan nog vara ganska jobbigt skulle jag tro" hahaha :D

När Anna som hon hette hade visat upp allt hon hade med sig, fick man gå in i ett rum och säga vad man ville beställa utav henne, alla beställde massor av leksaker, glidmedel, snoppförlängare och något medel som kan vara ganska bra när man rakar sig.

Någon timme senare så gick alla in till stan och krogen, det va 20 års gräns, men jag och Emelie kom in i alla fall, för Susanne kände ena vakten, så de va gött :D
Vi stanna där i några timmar, typ tills klockan var halv 2 på natten, sen åkte jag å Emelie hem. När vi står och väntar på hennes pappa så kommer de fram en tjej och kramar om mig och jag trodde det var min gammla klasskompis, men så var det inte fick jag veta dagen efter. Den tjejen var en gammal kompis ifrån Borås som jag inte hade träffat på över 6 år, så hon hade förändrats lite om man säger så.

Roligaste kvällen på länge!!!
image6

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0