Lipz

Vi bestämde oss för att dra till krogen Lipz en kväll. Jag åkte hem till Emelie innan så fixa vi i ordning oss, så hade vi bestämt med Jonna och Kerstin att vi skulle möta dom i stan.
Kah och Emelie tog en lagom buss så vi han fram i tid, men när vi väl va inne i stan så kom hon på att hon glömmt sitt leg, så de va ju bara att åka hem till henne igen och hämta det. Jonna och Kerstin stack och köpte cigg så länge medans vi va borta.
När vi kom tillbaka så mötte vi dom igen och då va klockan runt 21.45 så vi tänkte "Nu är de massa folk i kö in" men när vi kom fram så va de bara 3 stycken före oss, så vi blev någon chockade. När vi hängt in våra jackor och allt sånt och gick in mot baren så va de typ helt tomt, så vi började fundera "vart är allt folk? :S ".
Jaja, vi beställde in en Xider var och satte oss vid ett bord och snacka. Sen när klockan var runt 22.30-23.00 då började det droppa in folk i massor.
När vi gått runt lite där ine och köpt oss några Xider och drinkar så gick vi och satte oss vid ett bord igen, så var det ett bord med massa killar bakom oss, så knacka denena killen mig på axeln, så jag vände mig om, så sa han "Vill du vara min kompis dajt ikväll? Han tycker du är så snygg" och när jag kolla på hans kompis..shiit, han va gött snygg asså.. :P Efter jag kollat in hans kompis vänder jag mig tillbaka mot Jonna, Emelie och Kerstin och små skrattar, sen kollar jag på han igen så hade knackat mig på axeln och säger "Nej, tyvärr".. Shiit vilka blickar det blev. Snyggaste killen på krogen fick en diss.. hahahaha!! Den va klockren :D

På bilden här under är det från Vänster: Emelie, Jag, Jonna och Kerstin..

image7

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0