Så kan en Tisdag se ut =D haha..

Shiit vilken dag, kan sammanfatta den kort.. SKRATT.. =D
Jag, sandra och emelie satt i upphållsrummet i skolan och snacka lite, så började vi skratta åt någonting, emelie lät som en gris och sandra som en åsna.. hahaha =D Höll på att skratta ihäl mig, sen skulle jag härma båda två, shiit va roligt de lät.
Efter vi skrattat en bra stund kom vi in på hur många man har legat med.. haha.. tror jag sätter punkt där =D och fortsätter....

Robin och Jerry kom sen utanför uppehållsrummet och kolla in när vi fick ett skrattanfall igen, så fråga dom vad vi snacka om, så sa jag att vi snacka om Robin, vilken min han fick..hahaha =D as rolig =D

Efter en stund kom vi på att vi satt och bresa på benen ganska bra, såg typ ut som att vi skulle föda när som helst, iaf jag och sandra.. hahaha.. Det var många som kolla in när vi satt där och hade skoj iaf =D


PUSSSSSSS

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0