KÖRKORT!!!!!!!

Idag va de dags för uppkörningen, första dessutom, snacka om att jag va nervös!!
Kom dit, fick göra säkerhetskontrollen på bilen innan vi åkte, sen så sa han att jag skulle köra mot Båberg och sen vidare mot Vänersborg, shiit tänkte jag, inte den staden!! =S

På väg till Vänersborg skulle jag göra en Vänstersväng, hade en bil bakom mig och några kom framifrån, men det gick super ändå =)

Väl inne i Vänersborg gick det jätte bra, körde mitt inne i centrum, som tur är så hade jag kört med Benny, min körskola dagen innan exakt samma väg, så jag kände till den ganska så bra, men ändå.. =P hehe..

När vi var klara inne i centrum fick jag köra till Lidl och backa in på en parkeringsplats, gick super bra =)
Sen va de motorväg, på och avfarter, gick också jätte bra.

Efter va 30 min körde vi tillbaka till Vägverket där jag parkera och Jörgen som uppkörningsläraren hette, sa att körningen hade gått jätte bra och jag va utan tvivel godkänd. =D

BÄSTA DAGEN I MITT LIV!!!! =D 7/12 2007 fick jag mitt KÖRKORT!!!! =D

Kommentarer
Postat av: Sandra Jonsson

Grattis babe :D

2007-12-08 @ 11:07:59
Postat av: yvette

Grattis sötnos;D

2007-12-09 @ 14:34:54
URL: http://yvettekarlsson.blogg.se

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0