♥ FY FY FY!!


Usch, nu har jag inte skrivit
på jääätte länge igen, fy fy fy!! Måste skärpa mig :P
Jag har som sagt börjat mitt nya jobb i Poolen :) Trivs hur bra som helst!!! :D är på min 4:e vecka nu :) Jag jobbar bara i Hemtjänsten i 4 olika grupper och trivs kanon i alla, 2 är lite bättre än dom andra, men trivs ändå :)

Idag fick jag för mig att jag skulle åka och köpa en crosstrainer :P Efter jobbet har jag inte lust att åka in till gymmet, och så regnar det jämt ute så då har man ingen lust att ta en promenad heller, så då får man göra det bästa utav det :P Köpa en crosstrainer så man kan träna hemma :D Kanon smart! ;)

Annars har det inte hänt så mycket mer än att jag och älsklingen söker massa lägenheter utan resultat :/

Ska försöja återkomma snart igen ;D
Pusspuss <3

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0