♥ FREDAG

Det var ingen rolig syn
man fick när man kikade ut genom fönstret i morses, 15-20 cm nysnö :O Tror nästan hela landet har fått snö inatt, eller? Vintern gör tappra försök att stanna kvar, men våren är allt på väg :D

Älsklingen gick upp 05.25, då var jag klarvaken, men kände ändå inte riktigt för att gå upp så tidigt, men vid 06.40 kunde jag inte ligga kvar längre :P Då gick jag ut och skotta snö, det tog över 1 timme att få bort ifrån garageinfarten och gången in till huset, tror jag fick lite motion då :) Sen blev det frukost, men kände ändå att jag var tvungen att göra något mer, så jag började städa huset :) Både damma, dammsuga, våttorka golven :) När jag blev klar med det så kom älsklingen hem :) Då åkte vi in en sväng till stan, annars har det vart en lugn dag :)

Pusspuss <3

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0