♥ Blandade känslor!

Nervös, rädd, spännande, oro, glad, ledsen... Blandade känslor inför att byta stad.
Man kan sammanfatta allt med ett ord LIVRÄDD!!

Som ni har förstått så har jag fått jobb i Borås och kommer därför att flytta ifrån Trollhättan som jag har bott i hela mitt liv. Känns jätte konstigt att inte ha några nära vänner i Borås som man kan träffa och snacka skit med över en kaffe eller att ha mina hundar att krama om när jag blir ledsen och självklart mina föräldrar och syster.

Det positiva med att flytta är att jag och killen slipper pendla till och från varandra för att träffas, vi kan flytta ihop, jag får nytt jobb och förhoppningsvis mer erfarenhet inom vården.
Känns som att jag kommer ha sjukt mycket hemlängtan i början, men det går la över. Jag har ju världens bästa pojkvän att stötta mig mot om det blir jobbigt och det känns bra!

Min mamma flytta ifrån Borås till Trollhättan och hon hade hemlängtan i 2 år, hoppas inte det kommer vara samma för mig, inte såå länge :S


Bye bye Trollhättan... :'(


...Och Hello Borås :)


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0