♥ Ååh!!!

Blir så trött på bilar!!
Har kört hur mycket som helst med bilen idag utan problem, men när jag skulle hämta mamma från jobbet så startar den inte när vi ska åka hem. Mammas arbetskompis hjälpte oss, men han viste inte heller vad det kunde bero på, så det enda som fanns att göra var att ringa Falck assistans.

När killen från Falck kom så ville han testa och starta bilen, och SJÄLVKLART startar bilen då!! Så jag tacka för hjälpen och kände mig skit dum och körde där ifrån.
300 m längre bort kändes det som att jag fick i friläge när jag växla, så kollade jag på instrumentbrädan, då lyser både motorlampan, stopplampan och batterilampan. Som tur var så hade jag nummret till den bärjaren som hade hjälpt mig precis, så ringde han direkt. Sen var det bara att spänna fast bilen på Bärjningsbilen och åka till Volvo med den.

Men det bästa av allt med detta är att jag fått låna en Saab 9-3a :D Så nu får man åka flott i 3 dygn :) Så jag klagar inte! :D


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0