♥ Längesen! :D



Oj, vad tiden har gått den senaste tiden :O Hinner knappt med! Nu har jag bott i Borås i ca 2,5 vecka och jag saknar inte själva staden Trollhättan ett dugg!! :)

Jag jobbar nu i Fristads hemtjänst, och det är nog det bästa jobbet jag har haft någonsin! Trivs hur bra som helst. Tänk om Trollhättebor kunde vara lite mer som Boråsare, vad den staden hade haft roligt då ;) hehe.
Jag har även kommer igång med träningen igen, vilket känns jätte bra :) Jag och Sara tog oss ett jävla pass i Tisdags men skönt var det!
Igår alltså 27/10 åkte jag och älsklingen hem till Mamma, pappa å vovvarna en snabbis på eftermiddagen, har även beställt en bil som jag kommer att få nästa vecka :) Så då blir det en tur till Trollhättan igen. Fick regplåt LBS då började Carl-Johan flina som fan, så förstod att det var något med regplåten :P Han fick det till Lilla Barnet Sandra, då kunde inte jag heller hålla skrattet borta :P

Hmm, har det hänt något mer nu de sista tro? Jo, kollade synen idag och den kunde ha vart bättre :P Mina ögon blir överansträngda när jag sitter vid datorn eller tvn, så måste ha glasögon, men min ekonomi håller inte denna månaden för det nu när jag beställt bil. Måste även ha glasögon när jag kör bil i mörker :/ Suck! Börjar bli gammal :P

Nu har ni fått veta lite vad som hänt dom senaste veckorna :)

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Laila♥

vet inte riktigt vad du menar? :)

2010-10-29 @ 11:48:00
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0