♥ Avskedsfest för mig

Igår hade vi som en liten avskedsfest för mig, eftersom jag ska flytta till Borås. Kvällen började med att jag kom hem till Johanna runt 19.00 så drack vi lite vin medans vi fixa ordning oss, sen 20.15 gick vi över till Sarah och Tobbe, då drog det igång :P Det tog inte lång stund efter det att jag och Johanna kom dit innan Sarah sa att hon redan var full, och strax där efter var det Johannas tur :D Vi satt och prata en massa minnen, dansa, skratta, drack å röka :P
Vid 23.00 skulle vi ta oss in till stan, men ingen utav oss kände för att gå, så stackars Micke som låg hemma och mådde dåligt fick hoppa i kläderna och köra in oss :P

Väl inne på krogen sprang vi in i massa gammla klasskompisar och andra kompisar :) Var kanon kul att träffa alla!! Det som var mest pinsamt var att en gammal klasskompis, Tobias, kom fram och hälsa glatt, men jag kände inte igen honom :P Han hade förändrats så mycket sen sist, men det var jätte kul att träffas när jag väl viste vem jag prata med :P haha..

Kommer leva på minnena utav denna kvällen länge :) och är så glad att den blev så lyckad som den blev :)



Vänster: Johanna Höger: Sarah Sitter: Jag Armar: Tobbe

Innan vi stack in till stan :)


Tobbe, Johanna, Jag och Sarah


Kommentarer
Postat av: Madelene

Halloj! Ja, vi flyttar men jag kommer att pendla=)

Ja, tanken var att jag skulle fixa till de sista men har helt glömt av och tiden flyger iväg. Massa plugg och jobb och packande=S Ska se om jag kan få tid över någon kväll.

2010-10-05 @ 06:29:36

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0