♥ Måndag

Jag just nu :)



Idag är det Måndag och en ny vecka väntar :) Ska jobba alla dagar denna veckan, utom helgen för då ska jag och älsk till Trollhättan och hälsa på mamma, pappa å vovvarna :D Ska bli super mysigt att spendera en helg med dom igen! :)

Idag jobbade jag på Sjöbo Klint, gick kanon bra! Och jag hitta rätt direkt :D hehe. Det var en gubbe som antagligen blev lite förtjust i mig :P Han fråga hela tiden "Vart är Sandra?" eller "Den nya vackra flickan, Sandra, var inne hos mig i morses" :P hehe, bra att man blir omtyckt direkt :) När jag skulle åka hem så var det såklart i rusningstrafiken inne i stan :/ tog sin tid, men kom hem till sist :)

Nu i kväll har jag och Colle bara myst <3 Men nu kallar tvättmaskinen så får skriva mer en annan dag :)




Pusspuss

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0