♥ 5e och sista natten...

Nu är jag på min 5e och sista natt för denna veckan, sen är det 3 nätter kvar att jobba innan semestern :) Underbart!! Jag och min brukare har precis fått ett rum, så Bye bye akutrummet och Hello rum nr 12 :P Det enda negativa med detta rummet är att det är någon galning som skriker från våningen över, tror psyket ligger där...? Får hoppas att personalen får tyst på henne snart :)

Jag har fortfarande Sex and the city maraton, kan knappt slita mig från avsnitten :P Hur kan jag ha missat dom när det gick på Tv? Helt ofattbart. Men nu tar jag igen det :) Så nu ska jag fortsätta att kolla på mina avsnitt, är på säsong 3 just nu :)

Pusspuss <3


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0