♥ Att ni orkar...

Fattar inte hur folk orkar vara så elaka hela tiden! Och speciellt över Internet, i verkligheten är ni nog inte lika kaxiga som bakom dataskärmen.

Har fått massa tråkiga kommentarer nu de sista utav olika/samma person(er), kan bara säga en sak..
Stör ni er så jävla mycket på mitt liv och min blogg, Sluta läs den då för fan!! Jag skriver denna bloggen för att kompisar man inte träffar så ofta ska kunna följa med i det som hänt runt om kring, inte för att några små fjortisar ska försöka trycka ner mig, för de kommer ni ALDRIG lyckas med! Är nöjd med mig själv som ni inte verkar vara.. Väx upp!



P.S. Jag får säga att jag älskar min pojkvän hur jävla mycket jag vill utan att DU ska bry dig!



Kommentarer
Postat av: Sandra

SÅ RÄTT :P

2010-01-21 @ 00:05:01
URL: http://jonsson89.blogg.se/
Postat av: kusinen jenny :)

Bra kusin, stå på dig. Helt rätt :)

2010-01-21 @ 18:50:20
Postat av: MK

Halkade in på din blogg och läste detta inlägg. Otroligt tråkigt med personer som inte kan låta folk leva sitt liv utan att lägga sig i.

Ngt som jag har på min blogg som funkar: Regga dig på susnet.se, så får du ett mail varje dygn vilka ip-adresser som har besökt din blogg, om ngn då skulle skriva ngt otrevligt är det bara att kolla klockslag och jämföra med ip-adresserna och vips så har du en anmälan.

Ha en bra dag!

2010-02-11 @ 11:36:05
URL: http://karlssonmoa.blogspot.com

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0