♥ Sista veckan...

Hej kära blogg!
Nu är det grymt längesen jag skrev något känner jag :P Har som sagt semester, fast detta är sista veckan :( Sen börjar det igen :/ Ser inte alls fram emot det.
Jag och vart i Borås hos älsklingen i nästan 4 veckor, fast det blev en tripp till Trollhättan i 5 dagar iaf och självklart på Fallens Dagar :)
Kommer kännas jätte konstigt att vara ifrån varandra nu när jobben börjar :'( Hur kommer man klara det? :S

Under våran semester har vi vart i Varberg i några dagar, haft kalas för älsk och hans kusin Sara, Fallens, solat, badat och bara slappat :) Precis så en semester ska vara :) Fast nackdelen som har vart är att jag blev sjuk 1 vecka :/ Fick världens öronflamation, feber och förkyld, kan lova att det inte blev många knop den veckan. När jag äntligen började bli frisk så blev älsklingen förkyld, fast han kom lindrigt undan, fusk!! :P
Juste ja, har även provjobbat här i Borås som personlig assistent :) Det gick jätte bra, skulle trivas kanon om jag fick det jobbet :) Men det får jag inte reda på förens om 2 veckor :( Vill veta det NU! Får hålla tummarna :)

Igår köpte jag även en iPhone + att jag fick med ett skal gratis för 400 kr :) Trivs kalas bra med telefonen, fast som tur var så är älsklingen mer teknisk än mig så han fick fixa igång den genom iTunes, det skulle jag inte fixat själv tror jag :P hehe. Det är det man ska ha killar till ;P

Nu har ni fått veta lite vad som hänt under dessa 4 senaste veckorna :P
Pusspuss <3


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0