♥ L ö r d a g

Hej sötisar : )
Idag vaknade jag runt 11.05, inte konstigt att man sov länge idag när man var vaken 20 timmar igår :P Runt 12.30 åkte jag och Emelie ut till Junkyard för att kolla på nya byxor till mig, hade sett några på deras hemsida som verkade as snygga. När vi kom dit ut så provade jag byxorna och jag bara älskade dom, så köpte dom direkt : ) 999 kr fattigare :P haha, och Emelie hitta ett par Kawasaki skor : )

Nu i eftermiddag ska Jimey och Jacob komma hit verkade som :P Så ska vi käka något, sen får man se vad som händer, antagligen Robinson ikäll : )
Nu ska jag ner och ta hand om tvätten å greja lite : ) Uppdaterar senare.
Pusspuss <3

här ser föresten byxorna ut som jag köpte : ) Visst är dom snygga? : )

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0