♥ O n s d a g

Hej sötnosar : )
Idag har det vart så extremt fint väder ute, sol och blå himel hela dagen : ) Så i förmiddags åkte jag och Sarah in till Centrum för att ta en kaffe på Café Strandgatan som ligger precis brevid kanalen, så solen glittra så fint i vattnet när vi satt där inne : ) Efter vi vart där så åkte jag hem en stund å käka lite och Sarah åkte hem för att börja tvätta. Sen vid 16.00 åkte jag hem till Sarah, så satt vi och kolla på Top Model, efteråt gick Tobbe, Sarah och jag på en promenad till affären, riktigt skönt att andas kall vår luft. När vi kommit hem till dom igen så fixa Sarah lite mat så satte vi oss och kolla på Halv åtta hos mig, sen kände jag hur trött jag blev så åkte hem så jag va hemma redan vid 20.00, så nu ska jag kola lite mail och kanske ett till inlägg om jag kommer på något, sen blir de sängen : )

Hur har din dag varit?
Puss puss





Kommentarer
Postat av: vesna

fin otufit =)

2009-03-11 @ 23:24:11
URL: http://vesna.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0