♥ Inblandad i Trafikolycka

Hej bloggen : )
Idag har det vart en lärosigrik dag.. Vid 13.30 kom Johanna förbi på en kaffe, så bestämde vi oss för att åka ut till Trestad, så vi tog hennes bil å var på väg dit, när vi är på Stallbackabron så ringer hennes pojkvän Micke å frågar om vi kan köra han till bilverkstaden för hans bil har vart på lagning, så vi plocka upp han på BRL så körde vi dit han, sen åkte vi genom centrum och när vi kom till Österlånggatan så krocka vi i en fyrvägskorsning. Vi kolla så de inte kom någon bil, när vi är mitt i korsningen så kommer en taxi i typ 80kr/h och kör in i oss höger framifrån, så hela Johannas bil flyttade sig och typ hela fram på bilen låg brevid på vägen.. Så Polis, Brandkåren å Ambulansen kom å stängde av hela korsningen.
Har vart uppe på Akuten å röntgat ryggen å nacken, men de visade inget som tur är, fast har lite ont så får hoppas att de inte blir värre, får ta en Alvedon ikväll innan jag ska lägga mig så kanske de går bort.

Lilla bilen då : (


Kommentarer
Postat av: vesna

Fina bilder, härlig blogg ...

En blogg i min smak !!!

2009-03-10 @ 00:53:14
URL: http://vesna.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0