♥ T o r s d a g

Hej på er : )
Idag har man jobbat som vanligt, fick värsta chocken när jag kolla ut i morses, helt vitt ute :S de skulle ju bli +5 grader idag sa dom, så fick inte riktigt ihop de hela :P Men under förmiddagen blev de bara varmare och varmare så snön är nu borta och i stället är det is som har ett fint vattenlager över sig, jippi att gå i de. Usch, gillar inte när det är så ute : /

När jag kom hem från jobbet fick jag sån lust att göra olika frisyrer mig mitt hår, lite kul nu när man inte är van att ha långt hår :D så ska testa allt som man annars inte kunnat ha :P haha..

Senare i eftermiddag ska jag hem till Emelie en sväng, blir väl att halka dit kan jag tänka mig :P
Nu ska jag gå och fixa lite med håret :D

Hörs senare, puss puss

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0