♥ O n s d a g

Hej på er : )
Idag hade jag tänkt att jag skulle skriva ett inlägg lite tidigare, men blev inringd att jobba på min lediga dag, så de var bara att fixa ordning sig lite fort och sätta sig i bilen och åka och jobba :P Så nu sitter jag på jobbet, har lite rast till 19.00 ungefär, så slutar jag vid 20.00 : ) Så idag har man inte hunnit göra mycket alls, blev att man ringde ett ställe som hyr ut lägenheter, tänkte kolla om dom hade några lägenheter lediga som man kunde gå och kolla på, men de enda dom hade var en lägenhet på Karlstorp som hade 4 rum & kök :P Lite stort att bo i själv kanske.. hehe :P Så det får bli att ringa tillbaka i månadsslutet : ) Hoppas på de bästa då istället : )

I morgon ska man äntligen komma igång med träningen igen, ska bli superskönt : ) Har ju haft ett uppehåll i ca 3 veckor nu, känns inte bra alls, men kroppen behöver ju vila lite med i mellanåt, men nu är de slut på de : )

Har inte så mycket mer att skriva just nu.. Puss puss



Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0