♥ M å n d a g

Hej på er : )
Idag ska jag på möte med dom andra assistenterna hos The boss på stadshuset :P Får antagligen veta hur länge jag får stanna kvar på jobbet, eftersom Åsa ska komma tillbaka, då får ju hon min plats : ( men men, vi får se hur mötet slutar : ) Efter mötet ska jag åka och jobba några timmar, till 20.00, så ca 3,5 timme bara :P haha Sen är jag äntligen ledig 2 dagar : ) Tänkte åka och köpa ett nyss gymkort i morgon, men fick veta att influensan går som bara den här i Västra Götaland :S usch, stannar nog hemma då så man inte blir sjuk :P måste jobba alla mina helger denna månaden så de blir en go lön nästa månad :P hehe..
Nu ska jag fixa ordning lite här hemma innan jag ska åka till mötet.. men hade så bra : ) Puss

Kommentarer
Postat av: Denise

Okej ja men dagen efter om man inte tvättar håret igen så måste man nästan iaf platta det och göra lite extra volym för att få det snyggt igen, det kräver massa jobb att vara fin i håret så ibland blir man alldeles less på det och vill bara raka av sig allt :P puss

2009-01-12 @ 14:31:01
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0