♥ L ö r d a g

God kväll, eller de är natt nu i och för sig :P Tänkte att jag måste uppdatera bloggen en gång innan de är dags att sova. : )

Idag skulle jag jobba på Källstorp (boendet), skulle börja runt 7-15.00, efter jobbet var de bestämmt att jag å Emelie skulle träffas, men fick veta sen att hennes mamma hade magsjuka så tror inte jag vill bli smitad av de just nu faktiskt :P hehe.. På väg hem från jobbet ser jag 3-4 brandbilar stå vid bensinmacken Jet oh de rök ifrån ett hus som låg intill, antagligen lackeringsfirman. Usch usch, inte bra när de brinner så nära en bensinmack.. : /

Nu under kvällen så träffa jag Anna, vilket var ett tag sen så kände att de var dags nu när ingen annan kunde träffas :P Vi gick hem till Elin och satt och kika på Tv en stund och prata massa skit, om hur de va förr i skolan å massa massa mer som jag inte kan skriva här :P hehe.. Efter en stund hemma hos Elin gick vi tillbaka hem till Anna för att hämta pengar till en pizza som vi tre skulle dela med Mimmi och Jimmy, så efter ett snabbbesök på pizzerian så åkte vi hem till dom. Riktigt fin lägenhet måste jag säga att dom hade : ) Så blev kvar där ett tag, satt å skratta och prata en massa : ) Riktigt trevligt.

När jag skulle åka hem så blev jag stannad av polisen :O hjärtat hoppa upp i halsgropen på mig :S Så idag var det min första blåskontroll :P haha, riktigt nice polis med som stanna mig (A) haha.. Och den visade såklart ingenting : )

Detta blev ett långt inlägg, hoppas ni står ut iaf : ) Får försöka uppdatera bloggen lite mer känner jag, men har nästan ingen tid när man jobbar så mkt : ( Hoppas ni har överseende med det ; )

Nu ska jag sova, för i morgon är de ännu en låång arbetsdag 13.30-21.30 :S jäkla hästpass ju.. men men :P
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Denise

Många frisörer skär bara ur håret och lämnar topparna tunna och så ser dom lite slitna ut, det vi brukar göra är att vi skär ur det först (men absolut inte för mycket) och sen klipper vi lite i topparna längst ner, alltså inte på hårförlängningen som är uppklippt utan bara på raden längst ner, och då klipper man som en sicksack-söm typ, svårt att förklara men an klipper underifrån och in i topparna för att dom inte ska se avhuggna ut men ändå vara fylliga :) Sen är det alltid bra att ha bra produkter och en bra plattång :) Puss

2009-01-11 @ 11:18:46
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0