♥ L ö r d a g

Idag var det jobb igen, näst sista dagen hos min brukare jag har nu : / Alltid på helgerna så kommer Mobilateamet och hjälper till 1 timme, jag och Richard brukar alltid jobba samma helger men idag kom de en tjej ist för han. Den tjejen gick de inte att prata med :S Försökte prata med henne men hon svara kanpt och fortsatte bara stirra ner i en tidning :S den timmen har aldrig gått så segt :S Tur att Richard kommer i morgon så man kan prata å skratta lite :P hehe.. Annars har dagen vart jätte lugn å skön : )
Nu i eftermiddag ska jag gå igenom mina garderober och rensa ur lite kläder, alltid lika kul å se vad som finns längst in som man glömt bort :P hehe.. Så blir de väl att byta lite lakarn och damma lite så slipper jag de i veckan då jag är ledig :P

Vi hörs senare.. Puss puss



Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0