♥ L ö r d a g

Go´morgon. : )
I natt har jag grejat med allt möjligt, tror klockan var runt 5, då tände jag lampan och trodde jag skulle till jobbet, så somna jag om till 06.30 då vaknade jag och trodde jag försovit mig och skulle börja jobba klockan 07.00, men sen kom jag på att jag jobbar kväll hela helgen : ) så de var bara att somna om igen.
Nästa gång jag vaknade så hade jag jätte ont i halsen och kroppen, känns som att den väger minst 1000 kg, men nu är de såklart försent att sjukskriva sig, så det är bara att åka till jobbet och göra sina timmar, så får jag ligga nerbäddad i veckan istället.

Ska försöka ta mig upp till duschen snart så man vaknar till liv, så får vi se hur jag mår då : )
Kanske lägger in ett till makeup tips senare.
Gillar ni att läsa om makeup? kommentera så jag vet ; )

Puss puss


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0