♥ L ö r d a g..

Hej på er, hur mår ni? : ) Idag har jag jobbat igen, fast som assistent idag :P Jag och min brukare börja prata om min hårförlängning jag ska göra på onsdag, han undra hur mycket hela kalaset kommer att kosta, så sa jag runt 5000 kr någon stanns, han höll på att svälja kaffet fel :P hehe.
Senare när Rickard från mobila teamet kom, så berätta min brukare detta för honom, och dom två gaddar alltid ihop sig när de gäller saker vi tjejer gör :P spec. på helgerna, så skämtar dom om hur bumma vi tjejer är när jag står brevid :P hehe, jaja bara att vänja sig : ) fast de är lite kul med och höra hur killar tänker angående saker vi tjejer gör : )
Efter jobbet åkte jag till mammas jobb för att plocka upp henne på vägen hem, väl hemma satte jag mig och kolla lite på Tv, är extremt trött nu när man inte kunat sova på 2 nätter och sen upp och jobba tidigt, men men, bara i morgon kvar så är jag ledig 3 dagar sen : )


Har även lagt in mina bilder på denna datorn nu, så nu har jag både bilder och musik : ) Det är lite roligt när jag ska ut på Internet, jag tror jag kopplar upp mig på en grannes nät :P För shiit va fort allt går :D men jag klagar inte så länge jag kan sufta gratis och de går fort :P

Nu ska jag beställa lite kläder : )
Vi hörs senare, puss puss

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0