♥ Förlängt håret

Hej på er : )
Idag har jag äntlige förlängt håret : ) Hade tid hos Camilla vid 09.00 och i var klara runt 13.30. :P Det tog sin tid. Börja med att platta ut håret helt när jag kom, och så börja hon limma fast alla slingor, efter ca 2 timmar hade jag så ont i rumpan så fick gå runt lite på Salongen medans hon delade mer slingor :P Hon tog och klippte i sär alla slingor så dom blev smalare, hon sa att de ser mer naturligt ut : ) Jag lita på henne : ) När hon hade satt i nästan halvahåret börja jag fundera på om jag egentligen passa i långt hår :P eftersom håret gick ner till naveln typ och var jätte slitet :P Men det var ju lite försent att ångra sig då :P haha.. Så det var bara att sitta kvar : ) Hon visade massa olika hårprodukter som man kunde använda för att få håret me levande. Jag köpte både schampoo, balsan, värmeskydd och något medel som gör håret blankare : )
När Camilla klippt och skurit i håret och de börja bli en frisyr, blev jag jätte glad, såg hur snyggt de kommer bli :D Fick ta av skynket man har på sig för att se mot kläderna å halsen, för de ser ju ut som att huvudet sitter direkt på kroppen med dom där på :P haha
Hela detta kalaset med hårprodukterna och allt inräknat gick det på 5073 kr :P Lite dyrt, men det var de värt om ni ser hur jag såg ut innan : ) Därför jag inte ville ta några kort, men nu kommer jag bo framför kameran  :D

Här kommer en bild från innan jag satte i förlängningen och några efteråt :  ) Vilket är snyggast? :P



Kommentarer
Postat av: Hanna B

Jag tycker att det blev fint, men otroligt fin var du i det korta. Tänk vad detta kommer slita på ditt riktiga hår!



Ha en bra dag!

2009-01-07 @ 17:03:31
Postat av: Kattis

Jättesnyggt Sandra.

2009-01-07 @ 17:28:04
Postat av: Emelie

snyggt! :)

2009-01-07 @ 21:51:34

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0