♥ Fick sparken :(

Idag så skulle jag på möte med alla andra assistenter hos chefen på stadshuset som jag skrev om innan. Chefen öppna mötet med att säga "Tyvärr Sandra så är de så att Åsa vill komma tillbaka till denna brukaren, så i morgon varslar jag dig, så har du två veckors tid kvar".. Tack för den eller vad säger man? :S Var som att få en kalldusch.. Så satt 5 min på de mötet, eftersom dom skulle lägga nya scheman till dom andra tre som är kvar..

Eftersom jag har 7 semester dagar att ta ut, så tänker jag jobba alla dagar jag har kvar på mitt schema och sen måste dom betela ut den semestern i pengar :P ska göra allt för att dom ska få betala ut så mkt pengar som möjligt när dom beter sig som dom gör.. :P hehe..



 


Hitta en passande bild :P hehe. Kändes faktiskt som att man blev utsparkad för en trappa.
Hoppas ingen utav er råkar ut för detta : )

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0