♥ 11.000 kr fattigare

Idag var jag och pappa på Ikea och köpte alla möbler till lägenheten, det blev :
♥ Sängstomme
♥ Två madrasser + bäddmadrass
♥ En byrå
♥ Ett skåp
♥ Soffbord
♥ Tv-bänk
♥ Ett vitrinskåp
♥ En stoor tavla
♥ Kuddar/filtar
♥ Tallrikar/muggar/vinglas
♥ m.m... :P hehe

Så nu när man har allt här hemma så vill man bara flytta! Har även gått igenom massa kläder som ska slängas, de blev en hel svart sopsäck med kläder och en halv sopsäck med skor, en påse med bara gammla plattänger som inte funkar, gammla mobiltelefoner, fick även sålt mina gammla suround högtalare + bas, så ska jag ge bort min sterio, så nu är de bara små saker i rummet som man ska gå igenom med :P

orkar inte skriva mer nu, har sån huvudvärk.. Men får la säga Grattis till både Emelie & Jim som fyllt/fyller år :D GRATTIS!!
Pusspuss <3


Kommentarer
Postat av: josefin

jävlar va dyrt:P när jag köpte möbler till min lägenhet köpte jag säng + madrass + medar som ben, matbord med två stolar och dynor, 2 medelstora expedit-hyllor, 4 stora korgar, tvättkor, köksprylar, smågrejor och en soffa. Det blev runt 4000 ungefär:P

2009-08-18 @ 11:23:57
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0