♥ T i s d a g

Hej sötisar : )
Idag är det åter igen en vanlig vardag, suck och alla skolor har börjat igen :P hehe. Idag har jag jobbat från 07.00-15.00, haft en rätt lugn dag med Tv-tittande å så : )
Nu har jag precis kommit hem i stort sätt, druckit en schake eller hur de stavas :P hehe Ikväll ska jag antagligen hem till Sarah & Tobbe och kolla på Andra Avenyn, får börja ta tillbaka dom kvällarna, länge sen nu : )

Hmm, något mer som hänt som man kan nämna?
Nae, tror inte det, så nu ska jag fortsätta skriva mitt bidrag till Cotton-skvallrets tidning :P
Hörs senare, pusspuss <3


Idag får de bli en mysbild : ) En gammal som ni kankse förstår :P hehe

Kommentarer
Postat av: Yvette

vad skriver du om denna gången:D

2009-04-14 @ 21:49:18
URL: http://yvettekarlsson.bogg.se

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0