♥ Massa nytt..

Idag har man inte gjort mycket alls, skrev ju förut att jag skulle å träna, tror ni jag kom iväg? Nej :P Blev sittandes med bloggen i stället :P Men det är väl tur på ett sätt för er som läser : )
Har bla. lagt till en klocka på blocken så ni kan hålla tiden medans ni är här inne och kikar : ) Har bytt stil på texten, fixat så man ser hur många besökare det är som är inne just nu : ) och även lagt in länkar till andra sidor.

Ni som kan sånt här gör säkert detta på 1 milli sekund :P Men för mig som är lite ovan tog det en stund att komma på hur man gjorde :P Men jag lyckades till slut iaf : ) Huvudsaken..

Tänkte även göra min profilbild lite större, men där gick det inte längre :P Den försvann helt i stället. Så får höra mig för hur man får tillbaka den.. Vet du hur man gör så får du gärna berätta : )

Nu ska jag hem till min syster på en fika. Men jag uppdaterar säkert senare : )
På återseende..




Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0