The Studio

Igår åkte jag, Emelie, Linda och Elina ner till Göteborg för att bli sminkade och fotade på The Studio.
När vi kom dit var de jätte mycket folk som skulle bli fotade, så vi fick sitta ner och vänta. Vi väntade i ca 1.5 timme innan de blev våran tur att bli sminkade, när det var klart så fick vi sitta och vänta i minst 45 min till innan vi skulle in och bli fotade. När vi väl kom till fotograferingen så gick allt fort. Var och en fick ta 60 bilder och sen fick man vänta i ca 20 min innan vi fick följa med in i ett rum och kolla på resultatet och då skulle man välja ut vilka bilder man ville ha, det var grymt svårt. jag fick ihop 11 bilder och fick betala 1500 kr för dom, men de va de värt, man gör bara en sån här sak en gång :P

Sen när vi skulle hem så missade vi bussen som skulle gå 20.15 så vi fick vänta på nästan som skulle gå 21.45. När den väl kom så gick strömen i bussen, så vi blev stående i Göteborg i 45-50 min innan dom fick igång bussen igen.
På väg hem så körde bussen fast 4-5 ggr och eftersom man var så trött satt man bara och skratta åt det. Vi var framme i Trollhättan 00.00 då var man gött trött kan jag lova.. :P Men roligt hade vi haft det! :D


image38

Kommentarer
Postat av: jonna

naaaaaw va fint kort stumpan ;D jag vill se dom andra också =)

2008-01-07 @ 14:15:41

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0