♥ M å n d a g..

God morgon på er.
I natt har man inte sovit bra alls, sista gången jag kollade på klockan var vid 02.15. Kunde verkligen inte somna. Vid 06.30 fick jag ett sms utav Sarah så har vi legat och smsat lite med varandra, tills klockan blev 07.00 då satte jag på Nyheterna på Tvn och kollade på dom en stund tills Julkallendern började.

Kollade ni på Julkalendern? Vad tyckte ni om ni såg den?

Själv tyckte jag att den verkade sådär som alla andra år :P Enda året som vart bra var när det var Pelle svanslös, tyckte den va mysig, fast då va man lite mindre också :P Kanske har vuxit ifrån detta nu? :P hehe..

Ska försöka ta mig upp ur sängen snart och gå ner och äta någon frukost och sen sticka och träna, är klarvaken, så man kan inte somna om heller. :P

Sen i eftermiddag så blir det att jobba igen, börjar vid 15.00, fast denna veckan är rätt slapp, jobbar idag, torsdag och fredag :P Fast man tjänar inte så mycket på såna här veckor : / Men men, vad gör man? :P hehe..

Ni får ha en fin dag.. : )
På återseende..








Kommentarer
Postat av: Denise

Nej men vad tråkigt :( var han helt säker då? det finns ingen chans att han ändrar sig? :(

ja vi får prata mer på msn, lättare där.

Puss & kram, ta hand om dig!

2008-12-01 @ 11:31:36
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0