♥ S ö n d a g..

God eftermiddag på er :P

Idag har jag jobbat som vanligt, fast det är ju rätt slappt jobb så jag ska väl inte klaga :P Har mest suttit och kollat på Tv faktiskt :P Råkade somna några gånger med, fast ingen märkte något så det var ju tur : )

Efter jobbet så åkte jag till gymmet för att träna och sola, men när jag kom dit står det en lapp på dörren "Stängt pågrund utav dödsfall", så det blev varken träning eller solning idag : ( Känner mig så onyttig nu när man inte tränat på 3 dagar : / Får gå upp tidigt i morgon istället och åka och träna innan man ska jobba igen :P

Igår hörde min lilla snuttefia Sarah av sig :D Blev jätte glad! : ) Har försökt att nå henne ett antal ggr utan resultat. Vi bestämde att vi två ska åka till stan på Tisdag och ta en kaffe och prata i massor : ) Ska bli jätte skoj!

Uppdaterar säkert senare : )
Puss på er : )


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0