♥ Mammor är bra att ha..

Idag blev det ingen träning i alla fall, har fått urinvägsinfektion, så de är nog inte så bra att träna när man har en infektion i kroppen.
Åkte till affären för att köpa Tranbärs juice, då kommer Jonas (en kompis) fram, han jobbar på Ica så sa han::

Jonas: Va faan Sandra, är du bakis en måndag?! :O
Jag: Bakis? Nej, har bara sovit väldigt dåligt i natt. :P
Jonas: Ja de syns, åk hem å gör i ordning dig nu, sån kan du inte gå. ; )
Jag: Tack Jonas, du är alltid lika snäll :P

Så de blev att åka hem och dricka Tranbärs juice och prata med mamma istället för att träna.
Visst är mammor bra att ha när man är lite ledsen och inte är helt på topp? : )
Jag förstår inte min mamma, allt hon säger stämmer, fast det inte ens har hänt :S Ska nog börja lyssna på henne, då vet man vad som kommer hända :P

Hittade lite bilder på mig när jag var liten som ni kanske vill se : )
På återseende..









Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0