♥ M å n d a g

Hallå allesammans : )

Hur är det med er? Idag är jag på ovanligt bra humör faktiskt, ändå regnar det ute, så det är ju inte vädret som gör det heller.. :P Skönt med såna här dagar.. : ) Var och tränade förut en sväng annars har jag inte hunnit med så mycket, ska jobba sen vid 15.00-20.00. : )

Sitter och chattar med min "nya" kusin som är ca 25 år :P Andreas heter han : ) Vi viste om varandra, att vi fanns, men inte hur gammla vi var eller något sånt, aldrig sett kort heller. Så vi träffades första gången förra sommaren i Varberg : ) Riktigt trevlig prick och alltid kul å få nya kusiner :D haha
Så nu ska vi träffas igen 20 dec. när jag ska till Borås : ) Ska bli jätte skoj!! : )

Gick igenom alla mina kommentarer jag fått sen jag började skriva blogg, har fått fina kommentarer utan många, men även kaxiga kommentarer utav folk som inte vågar skriva ut vem han/ hon är.. tex. "Från en som känner dig väl". Varför kan man inte skriva sitt namn som jag känner personen? Men men, de ska finnas personer till allt som man säger :P hehe.. Fortsätt kommentera, alltid kul att höra en ärlig kommentar om saker och ting : )


Haha, hitta en gammal bild på Anna & Mig :P
Började skratta när jag såg den så var bara tvungen att lägga upp den :P


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha :D snyggt! ;)

2008-12-08 @ 18:51:58

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0