♥ F r e d a g

Hej sötisar : )
Är ni alla ute å festar nu? :P Själv sitter man på jobbet, jobbar natten i natt, så här händer inte mycket :P haha. Tänk hur dåligt ni alla kommer må i morgon när ni vaknar, då kommer jag vara hur pigg å bra som helst ; )

Idag har jag inte gjort så mycket, försökte ta de lugnt eftersom jag skulle jobba. Så har bara vart hemma under dagen, sen på eftermiddagen så åkte jag å Jimey å köpte ett presentkort till hans bror eftersom han Konfimeras i morgon, men kanske inte kan åka dit, beror på hur länge jag sover å så :P Men han fick våran "present" idag ist, så jag kunde vara med när han öppna kuveret :P
Sen åkte jag hemifrån dom vid 20.45 eftersom jag började jobba 21.00 :P Så nu sitter jag på jobbet. : )
Blir nog några inlägg i natt, så hörs mer senare ; )
Pusspuss <3


Får bli min vanliga jobbarbild när jag jobbar natt ; ) hehe

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0