♥ Kaos på jobbet

Hej sötisar : )
Nu har jag slutat jobba, eller de va några timmar sen, men har kollat på Tv å varvat ner lite : ) På jobbet idag så strula det lite, mobilateamet som skulle komma 16.30, dom kom aldrig, så när klockan var 17.00 börja jag ringa runt för att kolla vart dom tagit vägen, men dom svara ingen stanns :S så ringde till Mobila 1 å kolla om dom viste någonting, men de gjorde dom inte, så fick ringa till samordnarna, då svarar såklart inte dom heller, så fick tala in ett medelande, så efter ca 15 min ringde samordningen upp igen och då berätta Kerstin som ringde upp att den tjejen som skulle jobbat i Mobila 2, som skulle hjälpa mig alltså hade blivit sjuk, så de fanns ingen där, så Mobila 1 var påväg upp till oss. Snacka om kaos ibland :P Men de löste sig till sist : )

I morgon ska jag jobba på Källstorp på vån 4 som vanligt, var ett bra tag sen man var där nu :P Men ska bli skoj å komma dit igen : ) Börjar vid 17.00 så har ju några timmar på mig att göra något annat :P Är prat på att träffa Marcus kanske, men vi får se : ) Annars är de planerat att ta lite nya bilder, alla jag har nu känns uttjatade.. :S

Nu ska jag sova.. Sov så gott : )
Pusspuss



Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0