Första dagen efter lovet....

Usch, då va de skola igen nu då. Segt! Började med Friskvård, asså shiit va läraren är seg (säger inga namn) står och pratar om en sak och sen mitt i en mening börjar hon prata om något helt annat, fattar nada på hennes lektioner. Det är nog dags att gå i pension snart asså :S Sen spelade vi kub..hehe, de va faktiskt skoj =)

Sen va de lunch, äntligen.. och sen kör och till sist svenska..
Åkte med Emelie och Hadil ner till stadsbiblioteket och skällde ut dom.. =D riktigt skoj faktiskt.. Ni kanske undrar varför jag skällde ut dom, men de va för ca 9 veckor sen så hade jag och Emelie vart där och skulle se om dom kunde låna en bok ifrån Varbergs bibliotek och de skulle dom fixa, och man skulle få ett brev på posten när den kommit, men vi hadeinte fått något brev på 9 veckor.. så därför =)

Sen stack jag och sola. Gud så skööönt!!!
Efter solningen träffa jag Jonna på torget så åkte vi hem till mig, så va jag med henne typ hela kvällen =)


PUSSSSS

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0