♥ Tick tack, tick tack...

Nu är det inte så jätte länge kvar tills jag slutar jobba. :D

Antar att dom flesta var ute igår eller hitta på något annat skoj? :) För att må lite bättre här på jobbet så hoppas jag nästan på att ni vaknar och är torra i munnen, känner smak utav det ni drack och ni vill absolut inte lämna sängen..kan detta stämma? :P Kändes inte så snällt sagt :P Men lite får man hoppas när man själv har jobbat hela helgen..

Idag ska jag fortsätta gå igenom vad jag ska packa med mig till Borås i morgon :) Längtar efter min älskling så fruktansvärt mycket nu!! Har vart ifrån varandra 3 helger i rad :( Kanske har vart bra med nu när vi kommer ses varje dag..?

Hmm, fy vad klockan går sakta nu, ställa fram klockan till 07.45 och åka hem? :P haha, hade vart kanon om man kunde göra det.. :P
Nae, nu får det bli en film eller något så tiden går lite snabbare :)



Pusspuss <3


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0