♥ WIIE!


Om 1 vecka ska jag, älsklingen, syster å hennes kille och kolla på Monster Jam på Ullevi i Göteborg :D Ska bli as kul! Har sagt nu i 2 veckor att jag skulle vilja åka och kolla på det, så ringer min syster igår och säger att hennes kille vunnit 4 biljetter till Monster Jam och frågar om jag och älsk vill följa med, det blev ett solklart JA ifrån mig :D

I morgon blir det fest, 100 års kalas :P 4 tjejer som fyllt 25 :) Får hoppas det blir trevligt :) Var ute igår och köpte en kostym till älsk som han ska ha i morgon, skitsnygg blev han i den :) fast det är han ju annars med.. ;)

Nu ska jag hoppa lite på min lilla latmask som sover, slängde en keps på han nyss, ingen reaktion där inte :( :P
Pusspuss <3

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0