♥ FÖRLÅT

Förlåt för dålig uppdatering utav bloggen. Men har haft en del andra saker för mig om dagarna, så bloggen blev bortglömd ett tag.

Det som har hänt är att jag har vart i Borås i typ 2 veckor i sträck, vart hemma och jobbat 1 natt då och då, men har i stort sätt bott där nere de sista :)

I helgen så var jag, älsklingen, syster och Björn i Göteborg och kollade på Monster Jam i Ullevi. Var faktiskt helt okej :) Fast jag skulle aldrig köpt biljetter själv för att gå dit och kolla. Nu undrar ni säkert hur jag kunde vara där när jag inte köpt några biljetter :P Björn, min systers kille, hade vunnit 4 stycken så därför kunde vi gå och kika :)
Har tagit lite bilder och så där ifrån som jag kommer lägga upp någon dag :)

Just nu sitter jag på jobbet igen, fast i Uddevalla denna gången, så det är att pendla :P Men det är de värt om man ser utsikten ifrån min brukares rum, helt otroligt fint!! :) Ska lägga ut bild på det med någon dag då jag har sladdarna med mig :)

I morgon åer jag ner till Borås igen och stannar tills på Torsdagkväll, sen blir det hem och jobba helgen.

Nu har ni fått veta lite som har hänt de sista :)
Pusspuss <3


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0