♥ Vårkänslor

Gud vilket härligt väder det har vart nu ett tag, snacka om att alla vårkänslor i kroppen kommer fram :) Har börjat gå ut och gå nu varje dag i minst 1,5 timme, får passa på nu när all is är borta på trotuarerna (stavning).

I helgen kom älsk upp, Fredag-Lördag, fast det blev inte riktigt som tänkt :/ Jag gjorde en kyckling gryta i Fredagskväll med jordnötter i, den blev super god! men älsk blev rätt allergisk utav nötterna antagligen, så vid 01.00 körde vi upp till akuten, så blev vi kvar där till 03.15. Fast när vi kom hem var det bara att vänta och åka tillbaka då han svullnade upp i halsen igen :( då fick vi vara där från 03.30-10.00, men huvudsaken är att han mår bra! <3 Allt för dig älskling!

Så nu sitter jag på jobbet igen och har några timmar framför mig, fast är ledig i morgon så denna natten kommer inte vara några problem att ta sig igenom :) Ska börja slänga saker i morgon, har gått igenom allt man äger i lägenheten nu, så det är bara att skaffa sopsäckar och åka till tippen någon dag och slänga lite. Och på lördag blir flytten, fast har kvar lägenheten till 31 Maj. :)


Har haft lite bloggfritt nu ett tag, har som sagt inte haft någon insperation till att skriva, börjar tröttna på bloggandet tror jag :S Ska man lägga ner bloggen eller inte? (Kommentera)


Våren 2009, sitter på jobbet i morgonsolen och gottar mig :)
Längtar tills man kan göra det igen!


Kommentarer
Postat av: Sandra Jonsson

Nej.. lägg inte ner

2010-03-15 @ 05:39:45
Postat av: Älskling ;)

Tycker att du ska forsätta blogga älskling (L)

2010-03-15 @ 07:38:02

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0